26 Mayıs 2005

BERRİN FALEZ HÜR ÇİĞDEM

Bugün gerçekten hoş sohbet ler oldu yandaki chatbölümünde .. ilk BERRİN geldi tanıştık iyi anlaşıyoruz ortağım diorum ben ona:) , sonra FALEZ gizemli arkadaşımız gerçekten bayaa merak uyandırdı, sonrada HÜR geldi oda beğenmiş siteyi özellikle etamin örneklerini
Gel gelelim muhabbete insanlar tanışırken tabiiki
adını, nerden olduğunu, yaşını,medeni durumunu v.s.. sorar başladık sormaya berrin anlattı küçük kızından bahsetti, ben site kurma hikayemi anlattım, sıra geldi faleze ismini söylemedi berrin merak, ben merak ben senin tercihindir dedim aa berrin:) olmaz olamaz dedi neden nick kullanıyorsun?? başladı muhabbet nick _? konusunda hüür dediki ismin hiç önemi yok falez anlayışımız için teşekkür etti ama bir an yok oldu üzüldük :( neyse geldi kırılmamış bize... Biraz roman gibi oldu ama gerçekten onlarla tanıştığıma memnunum umarım uzun süre yazışır tartışırız.....

AMA ŞU NİCK OLAYI HAKİKATEN ÇÖZÜLEMEDİ ?
kullanmalımı kullanmamalımı?