09 Haziran 2005

TEŞEKKÜR

Arkadaşlar hepinize çok teşekkür ediyorum!

19.Nisan.2005 te başladı bu benim güzel heyecanım bugünlere kadar geldi pek tahmin etmiyordum böyle ilgi göreceğini ama
gerçekten şimdilik gayet iyi gidiyor.

İşte sayaç 10.ooo kişinin siteyi ziyaret ettiğini gösteriyor .
Umarım daha güzel çooook güzel modellerle, yaptığım tasarımlarla,yazılarımla, arada bir yazdığım şiirlerle, sizin isteklerinizle, gönderdiğiniz güzel yorumlarla, bu güzel ortam devam edecek..Hatırlarsınız ilk 1000 kişi şerefine aranızdan ilk yorum bir arkadaşımıza küpe göndermiştim...Şimdi ise 10.000 kişi şerefine ilginizi çekeceğini düşündüğüm bir planım var.Bu planım şöyle;
Sizin bana gönderdiğiniz yazı, şiir, model, resim, fıkra, sevdiğinize mesajınız, kızdığınız, üzüldüğünüz ne varsa artık o size kalmış onları her hafta yayınlayacağım... fakat bu hafta sonuna kadar bana istediğini gönderen ilk kişininkini hemen yayınlayacağım.Ve ona yine küçük bir hediyem olacak cigdem_ce@hotmail.com

Sevgilerimi gönderiyorum tüm ziyaretleriniz için teşekkürler.