19 Temmuz 2005

SLM




Arkadaşlar Ben geeeeeldim...
Umarım hepiniz iyisinizdir. Ben güzel bir 3 gün geçirdim sessiz sakin bol güneş gerçekten dinlendim...

Ama biliyorsunuz ki giderken yazmıştım evdeki tadilat dün bitecekti ve bitti ama bende bittim.
Nihayet artık mutfağım var
valla yemek yapmayı özledim ne zor iş bu:)

@---;---

Ama yine orada boş durmadı giderken merseriz ipimi aldım şişleride koydum bavula başladım BOLERO yapmaya
Bakalım nasıl olucak çok merak ediyorum. Bu ikinci yapılışı :)
İlk sefer İlmek sayısını fazla yapmışım o yüzden fazla büyük oldu söktüm,merserize olduğu için ve tabiikiii kocaman şişlerle orülünce ister istemez salaş bir görüntü oluyor ...İkincisi
umarım olur gördüğünüz gibi iyi gidiyor şimdilik !




@---;-----

Hafta yorucu başladı ama şimdi herşey yolunda ben yine bilgisayar başında bügünde nedenSe içimdE bir yazma dürtüsü sormayın gitsin roman olacak nerdeyse :) aRTIK yEtEr
HepinizZE SeVgİlEr GöNdErİyOrUm şİmDiLiK! HoŞçAve MuTlUkALıN