02 Ağustos 2005

THE COOK ---> NEXT DOOR

Bu sobeleme işi pek hoşuma gitti.
Arkadaşlar (Diyet Yemekler,Berrince,Nazlıca)
tarafından sobelenmem sanırım uzun zaman oldu.
Ama bir türlü cevaplayamadım kızlar af diliyorum sizlerden :(
Herkes uzun uzun anlatmış ne kadar hoş!
Böyle bir zincirin içinde olmak gerçekten güzel
Hadi şimdide benim cevaplara bir göz atın...

1- İlk mutfak maceran neydi? Neler hatırlıyorsun?
Aslında pek büyük maceralar yaşamadım Tek unutamadığım seneler evvel babamla ikiz kardeşlerime tavuk yaparken yanlışlıkla köri sos yerine tarçın atmamı unutamam dökmeyede kıyamadım sonrada çakmasınlar diye diğer baharatlardan da bol bol döküp servis yapmıştım.Yerlerken gülmemek için zor tutmuştum kendimi birde üstüne beğenmezlermi halimi düşünün artık bu yazıyı okurlarsa artık onlarında sizler gibi haberi olacak :)

2- Yemek yapma stilini en çok etkileyen kimdi?
Sanırım en çok programlardaki yabancı aşçıların stilleri! bayılıyorum onları izlemeye. Her taraf batsada çok rahat ve sakinler.Yeni tatlara her zaman açıklar.Tabiikii sonrada pratik olan Annem ve süsleme-görüntü uzmanı Babam Süslemeden masaya hiç bir şey götürmem ve pratik olmakta hep işime yaradı.***ama annemi henüz geçemedim**, sanmıyorum da zaten:)İkisidende bayaa etkilenmişim.Evlendikten sonra anladım.

3- Yemeğe ve yemek dünyasına olan ilgini kanıtlayan bir resmin var mı? bize gösterebilir misin?
ÜZGÜNÜM YOK

4-Mutfakta kendisine karşı fobin olan bir şey var mı? Yaparken seni/avuçlarını terleten bir yemek mesela?
Uzun zaman korkumdan Düdüklü ye el uzatamazdım arkadaşım sayesinde artık vazgeçilmezim oldu ne komik değilmi? ya patlarsa ya patlarsa diyip diyip durdum :)
Yaparken terleten görünce terleten biz türkler için çok meşhur olmasına rağmen Kuru Fasulye herkesin aaaaaaaaa dediğini duyar gibiyim çook ayıp ama DEĞİLMİ?

5-Mutfakta hangi yardımcını vazgeçilmez buluyorsun? Alıpta çok gereksiz bulduğun nedir mutfakta?
Benim sevgili rondom onsuz bir hayat asla, birde kesme tahtam vazgeçemem.En son aldığım fırın tepsisi gitmişim sanki ordu doyuruyormuş gibi büyük bir tepsi almışım yerde kaplıyor ne kadar gereksiz bir bilseniz

6- Bir kaç garip belki de komik yemek çeşidi söyle, senin çok sevdiğin ama senden başka kimsenin sevmeyeceğini düşündüğün bir yemek.
Pilavla ketçapı çok severim ama pek insanların yanında yemem:)

7-Hangi üç malzemeden ya da yemekten vazgeçemezsin?
Malzeme olarak Mayonez Kekik Tereyağ
Yemek ise Karnıyarık, Patates Yemeği Ve Makarnalar

8- En çok sevdiğin dondurma çeşidi.
Böğürtlen

9- Asla yemeyi düşünmediğin şey.
-Böbrek- KOKUSUNA TAHAMMÜL BİLE EDEMİYORUM OOF OOOF

10- Özel bir yemeğin, spesiyalin var mı?
Olmazmı Makarnalarım Meşhur,KREMALI MANTARLISI VE KEKİKLİ KETÇAPLISI

11-Seni ebeleyen kişi.
Diyet Yemekler www.diyetyemekler.blogspot.com
Berrince www.berrince.blogspot.com
Nazlıca www.nazlica.blogspot.com
Teşekkürler Kızlar @--;----

12- Ebelediklerim

Tarzını beğendiğim Zeynep www.zeynepinyeri.com

birdeeee

O güzelim yazıları ile Bir(Handan) www.metebilge.com